14 september 2005

Oproep aan de medewerkers van In Flanders Fields (!!!)

Waarde collega-webloggers

Eerst en vooral wens ik me te excuseren voor het ongebruikelijke gegeven dat ik een eigenlijk voor intern gebruik bericht bij deze op de web-log plaats, en op dit eigenlijke moment ieder liberaal principe van persoonlijke vrijheid opgeef in ruil voor openbare bekendmaking, maar gezien ik van velen van u niet over de coördinaten beschik om u te contacteren, zag ik me genoodzaakt mijn bericht via de webstek van 'In Flanders Fields' te verspreiden.

Ik had het idee eerder al besproken met respectievelijk Pieter Cleppe en Luc Van Braekel, en zij stonden hier tot zover ik weet zeer positief over. Het idee is eigenlijk om na toch wel enkele succesvolle maanden van dit digitaal project, en een toch wel markante groei van het aantal bijdragers op deze webstek, het misschien aangewezen zou zijn om elkaar eens 'fysiek' te ontmoeten in een gezellig Vlaams etablissementje, dat bij voorkeur niet door de overheid wordt uitgebaat uiteraard, en bij die gelegenheid eens van gedachten te wisselen; daar het voor sommigen misschien wat vreemd aandoet met personen mee te werken die ze eigenlijk zelf niet of nauwelijks kennen.

Bij deze had ik graag uw reactie ontvangen op dit voorstel die u kunt doorsturen naar xavier_meulders @ hotmail.com (zonder spaties natuurlijk, maar ik kon de hyperlink anders niet verwijderen, en met deze is het nogal moeilijk leesbaar). Gelieve uw berichten beter ook te sturen naar luc@lvb.net en pietercleppe@hotmail.com. Het is tenslotte met hen dat ik dit idee besproken heb. Alleszins dank ik u voor uw medewerking, en wens u nog veel blogplezier toe!

Met de meeste hoogachting,

Xavier Meulders

<<Oudere berichten     Nieuwere berichten>>